Mittwoch, 24. März 2010

Indsamling af børne vitser

Læreren spørger eleverne:
"Hvem kan vise hvor Amerika ligger?"
Gitte rakte fingeren op.
"Ja, Gitte - vil du pege på kortet?"
"Flot, Gitte," sagde læreren.
"Hvem kan sige mig, hvem der fandt Amerika?"
Hans rakte hånden op, blev valgt og svarede: "Gitte!"

Der var en brunette, en farvet og en blondine... De var strandet på en øde ø. Der var 30 km til land. Først svømmede brunetten, hun svømmede 5 km. Så blev hun træt i armene og druknede... Så svømmede den farvede - hun svømmede 10 km. hvorefter hun blev træt i armene og druknede... Så svømmede blondinen - hun svømmede 15km. Så blev hun træt i armene og svømmede tilbage...

Læreren: "Jens, hvorfor kommer du forsent igen i dag?"
Jens: "Du siger, at det aldrig er forsent at lære!"
Denne vits blev fortalt af min nabo som er 11 år gammel, han syntes den er vild sjovt, han fortalte den rigtig godt. Da han var færdig med at fortælle spurte han mig med det samme hvad jeg syntes om den. Jeg kunne fornemme at det var meget vigtigt for ham, at få min respons til denne vits. Jeg sagte til ham at jeg syntes den er rigtig godt. Jeg spurte ham hvor han kender den fra, han sagte at han havde hørt den i skolen.

1. Skolekammerat: "Hun fortalte mig, at du havde fortalt hende den hemmelighed, som jeg havde fortalt dig, at du ikke måtte fortælle hende."
2. Skolekammerat: "Jamen, jeg sagde til hende at hun ikke måtte sige noget om, at jeg havde sagt det!"
1. Skolekammerat: "Godt, så lad være med at fortælle hende, at jeg fortalte dig, at hun havde fortalt mig det."

1 Kommentar:

  1. Hej Malte

    - Dette bare lige for at fortælle dig, at jeg har været på besøg på din blog ;-)

    AntwortenLöschen